artykuł nr 1

Usługi i załatwianie spraw

Spółka przyjmuje interesantów w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Wrocławskiej 10 w Świdnicy, które jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00
Kasa Spółki czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 14.00

Spółka obsługuje odbiorców w oparciu o Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków.


Sprawy są załatwiane na bieżąco według kolejności ich wpływu do Spółki. Czas załatwiania jest zgodny z KPA.

Sprawy można zgłaszać:
1. pisemnie

a. pocztą na adres:
Świdnickie Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji w Świdnicy Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 10, 58-100 Świdnica.

  b. składając pismo w Biurze Obsługi Kienta przy ul. Wrocławskiej 10 w Świdnicy.

  c. pocztą elektroniczną na adres: spwik@spwik.swidnica.pl lub bok@spwik.swidnica.pl.

2. osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Wrocławskiej 10

3. telefonicznie dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów
- Sekretariat - 74-851-58-10
- Pogotowie wod-kan (całodobowe) - 994
- Sekretariat- fax - 74-851-58-15
- Biuro Obsługi Klienta - 74-851-58-36