Spółka obsługuje odbiorców w oparciu o Regulamin dostarczania wody i odprowadzania ścieków.
Sprawy są załatwiane na bieżąco według kolejności ich wpływu do Spółki. Czas załatwiania jest zgodny z KPA.
Sprawy można zgłaszać:
1. pisemnie
a. pocztą na adres:
Świdnickie Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji w Świdnicy Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 10, 58-100 Świdnica.
b. składając pismo w Biurze Obsługi Kienta przy ul. Wrocławskiej 10 w Świdnicy.
c. pocztą elektroniczną na adres: spwik@spwik.swidnica.pl lub bok@spwik.swidnica.pl.
2. osobiście w Biurze Obsługi Klienta przy ul. Wrocławskiej 10
3. telefonicznie dzwoniąc pod jeden z niżej podanych numerów
- Sekretariat - 74-851-58-10
- Pogotowie wod-kan (całodobowe) - 994
- Sekretariat- fax - 74-851-58-15
- Biuro Obsługi Klienta - 74-851-58-36