w skrzynce listowej umieszczonej przed Budynkiem B, w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Monter urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych” z podaniem imienia i nazwiska, w terminie do dnia: 29 marca 2024 roku, do godziny 15.00.
drogą pocztową na adres: Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Świdnicy Sp. z o. o., ul. Wrocławska 10, 58-100 Świdnica, z dopiskiem „Nabór na stanowisko Monter urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych” z podaniem imienia i nazwiska, w terminie do dnia: 29 marca 2024 roku – decyduje data faktycznego wpływu dokumentu do ŚPWiK Świdnica Sp. z o.o.
drogą elektroniczną na adres rekrutacja@spwik.swidnica.pl z dopiskiem „Nabór na stanowisko Monter urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych” z podaniem imienia i nazwiska, w terminie do dnia: 29 marca 2024 roku.
Aplikacje, które wpłyną do ŚPWiK Świdnica Sp. z o.o. po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.spwik.swidnica.4bip.pl).
Klauzula informacyjna dla osób kandydatów do pracy
Administrator Pani/Pana danych: Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Świdnicy Spółka z o.o., ul. Wrocławska 10, 58-100 Świdnica.
Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@spwik.swidnica.pl oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610
Cele przetwarzania | podstawa prawna
Przeprowadzenia procesu rekrutacji:
w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych
jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane
Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - uzasadniony interes administratora
Wykorzystanie dokumentów z procesu rekrutacji w przyszłych procesach rekrutacji na podstawie udzielonej zgody – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO
Okres przechowywania: dokumenty aplikacyjne przechowywane będą przez okres 3 lat. W przypadku przyszłych procesów rekrutacji dane przetwarzane będą przez okres 12 miesięcy lub do czasu wycofania zgody
Odbiorcy:
Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia, m.in. hosting poczty e-mail
Podmioty świadczące usługi pocztowe w zakresie danych kontaktowych
Przysługujące Pani/Panu prawa:
Prawo żądania dostępu do danych
Prawo żądania przenoszenia danych
Prawo żądania sprostowania danych
Prawo żądania usunięcia danych
Prawo żądania ograniczenia przetwarzania
Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych
Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa
Informacja o możliwości wycofania zgody: w przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
Obowiązek podania danych: Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 § 1 KP jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne.